Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna » Regulamin » Kupi┼éem to w centrali nasiennej.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Kupiłem to w centrali nasiennej.
PostWys│any: Žro 5:44, 09 Kwi 2014
Juukla
Fanatyk

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


szuan wydaje mi sie ze tez powinna┼Ť co┼Ť zje┼Ť─ç na ┼Ťniadanko ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam sex trwa okolo30 sekund a reszte to jest zwykle wladanie i wyjmowanie i kutasa u pochwie wycieranie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö ┼╝e to nie boli...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam tak po Clotrimazolum takie potworne pieczenie ale tylko 2 dni aplikacji a potem juz spoko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z pocz─ůtku b├│l towarzyszy┼é mi tylko podczas miesi─ůczki,od nieca┼éego p├│┼é roku b├│l wyst─Öpuje czasem niemal codziennie..Raz jest to zwyk┼ée uk┼éucie,lecz coraz cz─Ö┼Ťciej ten b├│l jest tak silny,┼╝e nie mog─Ö chodzi─ç,zawsze si─Ö skul─Ö i p┼éacze,ten b├│l jest tak silny...Nie wiem czy to jajnik,czy co to mo┼╝e by─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z drugiej strony jak sie Ciebie spytaja dlaczego jak dlugo zwlekalas to co im powiesz?? [link widoczny dla zalogowanych] A najważniejsze, to żeby być zadowolonym i żeby włosy sie wreszcie układały.
Pozdrowionka i trzymajcie sie cieplutko Eklstatyczny masa┼╝ g┼éowy podczas jej mycia............. Ale te krosty zmieni┼éy moj─ů psychik─Ö. Szukam z mojej okolicy orbitka albo z przesy┼ék─ů,ale nic nie mog─Ö znale┼║─ç ;( iraf - a jako┼Ť tak ci─Özko mi sie ten brzuszek nosi, nie jest du┼╝y ale cz─Östo zdarzaj─ů mi sie np jakie┼Ť b├│le w podbrzuszu, troch─Ö mnie to jednak niepokoi mimo tego ┼╝e m├│j ginekolog twierdzi ze z dzidzi─ů jest wszystko ok ale jak to w pa┼ästwowym gabinecie przedpotopowy sprz─Öt tam jest i ja w og├│le dziwi─Ö si─Ö jak lekarz co┼Ť z tego odczyta─ç mo┼╝e i troche boj─Ö si─Ö czy rzeczywi┼Ťcie wszystko jest w porz─ůdku [link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj nie spalam cala noc , czulam w ustach ogien, przez nos tez ciezko oddychac. W takim razie masz super Ja nie mam tak dobrze. Ja osobi┼Ťcie jestem z Warszawy ale do kosmetyczki chodz─Ö do Grodziska Mazowieckiego do Life Beauty po prostu jest mi po drodze z pracy. 3 Okupnik swiecic, swiecic, swiecic. Ponad dwa lata tamu mia┼éam usuniety jeden plat tarczycy. -2 ┼╝├│┼étka na twardo z 1 ┼éy┼╝k─ů majonezu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma kto┼Ť mo┼╝e The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry(areobik)??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz jest taka pogoda, ┼╝e mo┼╝na wyszystkie nowe rzeczy dla male┼ästwa, ubranka, po┼Ťciela itd przepra─ç i schn─ů w p├│┼é godzinki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje prace mo┼╝na ogl─ůda─ç nawww.Moniczka89ck.pinger.pl powiem tyle :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ci─Ö kto utrzymywa─ç przez trzy lata?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pzed porodem nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CAłY CZAS MAM WRAZENIE , ZE ZACHWILE DOSTANE @ .JESZCZE TRZY DNI I ZROBIE TEST ! [link widoczny dla zalogowanych] 798359780 RADOM.
Ko┼äcz─Ö w marcu - jak sko┼äcz─Ö to napisz─Ö na forum jak by┼éo. zazdroszcze tym, ktore biora leki, u mnie z jajnikiem bedize cieniutko, ale ciesza mnie wasze wypowiedzi o tym, ze bez tego osprzetu tez mozna dac rade. Musz─Ö dzisiaj sprawdzic w sklepie ile ma barszcz czerwony i np. a moze macie jakies linki do zdj─Ö─ç makija┼╝y slubnych? Ja zdecydowanie stawiam na tipsy ┼╝elowe, moje klientki te┼╝ i s─ů z nich zadowolony. [link widoczny dla zalogowanych]
JA MAM 24 LATA, STUDIA WYZSZE, NIE PALE, JESTEM MI┼üA, POMYS┼üOWA.PROSZE O KONTAKT polecam wszystkim Nie wspominaj─ůc o wygodzie nosz─ůc te buty czasami zapominam ┼╝e je mam na sobie. Spodnie b─ůdz spodnica b─ůdz sukienka b─ůdz spodnie.. za chwile wybieram sie na fitnessaerobic, wiec spale troche kalorii poprzednio tez mi┼éam taki napad a p├│┼║niej odesz┼éa mi ochota nie za ma co(:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Halo!
[link widoczny dla zalogowanych]

czernie i be┼╝e ale s─ů te┼╝ inne fajne kolorki a nie koszmarny ,niemowl─Öcy r├│┼╝
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkie slim-figurowiczki!! Raz biegam razem z rekami na kijkach a raz mam ulozone wzdluz tułowia, ugięte w łokciach tak jakbym normalnie biegala
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zdecydowanie osobne- przeciez bedziesz chciala ukryc cene markowego futra, i co wtedy lepiej sie nie klocic sie o wydawanie pieniedzy- osobne konta zapewnia wam spokoj. [link widoczny dla zalogowanych] Takze nie sugerujcie sie opiniami innych kazda z Was w koncu To poczuje i bedzie czu┼éa ze to co innego niz co miesi─ůc Ja sie nie czu┼éam jak przed miesiaczka tylko zupe┼énie inaczej ,cera by┼éa tez ┼éadniejsza a zwykle przed @ cos tam zawsze wysz┼éo.
Ale id─Ö dzi┼Ť tak se postanowi┼éam,ale napewno zesram si─Ö tam....... ale moi znajomi wyprawiali i nie bylo nudno No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne>Ja nie napisa┼éem,ze chirurg,ani lekarz,wiec po co ta reklama klamr??nied┼éugo to zak┼éujesz nas w dyby Dziewczeta! W pracy ok. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanko. Co do tego ze 2 litry ciezko ida...skads to znam, mi za pierwszym razem tylko 1 litr, mialam wrazenie ze nie ma wiecej miejsca, drugi raz 1,5l, Ja nikogo nie krytykuj─Ö i z nikogo si─Ö nie smiej─Ö. Bo nie chce cie urazic ale jak masz obwis┼éy biust to i optycznie on moze cie pogrubiac. Teraz sp┼éacam d┼éugi, m─ů┼╝ pojecha┼é za granic─Ö na to zarobi─ç. Sk─ůd mam w┼║i─ů─ç si┼é ┼╝eby wkoncu sie od niego uwolnic , nie chce czekac na niego bo w g┼éebi serca wiem ze bez niego bedzie mi lepiej ale jak to zrobi─ç !!! ok w takim razie nie bede robic tych lewatyw bo dzisia sytuacja sie powtorzy┼éa tzn jakas godzine temu znow by┼éa woda z jakims brduami wiec tak jak przy lewatywie ehh czuje sie dzisiaj duzo lepiej wczoraj nie mog┼éam juz wytrzymac ciagle mysla┼éam o jedzeniu do tego wzie┼é─ům sie za prace tzn spisuje liczniki z waoda wiec co wesz┼éam do mieszkania to zapach jedzenia ale z drugiej storny troche ruchu jak sie tak 5-6 gdzin biega po schodach
[link widoczny dla zalogowanych]
hej dziewczatka,, nie wiedzialam,ze az tyle nas cierpi z tego powodu ja tez mam blizne i nienawidze jej calym sercem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spalanie
[link widoczny dla zalogowanych]
ja uwielbiam HAIR COIF w Galerii Kazimierz na dole, kolo 50 zl, ale mlode fajne laski, zawsze z nimi gadam,slucha moich opowiesci, fajne obcina tak ze przez 2 miesiace fryzurka sie trzyma a nie 2 di
[link widoczny dla zalogowanych]
nie rozumiem o co ci chodzi dok┼éadnie z tym odbudowanie i ukryt─ů alergia
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo co to za sex jak ja pozniej po stosunku musze isc sie zaspokoic sam w lazience bo ona ma mnie gdzies.
[link widoczny dla zalogowanych]

bo wiem ze on na nartach zginal [link widoczny dla zalogowanych] Sam był ordynatorem na położnictwie 20 lat, ale nie przyszło mi zapytać gdzie.
┼Ťliczne! witam chcia┼éam was sie zapytac jak robicie tipsy ┼╝elowe to czego u┼╝ywacie ┼╝eby by┼éy takie ┼éadne b┼éyszczace bo ja dopiero zaczynam robic i wychodza mi caly czas matowe do gola 23 ale po jakims czasie to cholerstwo wracalo. Gdyby wi─Öc pokusi─ç si─Ö o standartowe post─Öpowanie terapeutyczne polegaj─ůce na zastosowaniu niskokalorycznej diety, z pewno┼Ťci─ů trudno by┼éo by uzyska─ç zadowalajace wyniki. [link widoczny dla zalogowanych]
My tez wynajmujemy...jak na razie o kupnie wlasnego gniazdka mozemy pomarzyc, ceny sa bardzo wysokie, a z jednej pensji nie da splacac sie kredytu. Oj Blomu┼Ť, to Ci si─Ö narobi┼éo! acha0robie lewatywe za pomoc─ů w─Ö┼╝yka i gumowego wlewnika... Nozke musza mi wydluzyc tylko 2,5 cm ale ze mam koslawosc kolana to musza zalozyc aparat zeby 2 wady skorygowac za jednym zamachem prosz─Ö poradzcie mi jakis sprawdzony i dobry kosmetyk bo na razie moja najlepsz─ů przyjaci├│┼ék─ů zosta┼éa gumka od w┼éos├│w... mimo, ze taka slodka blondi zawsze zgrywa Metabolizm jest tak zani┼╝ony ┼╝e w┼éa┼Ťnie taka ilo┼Ťc wystarcza┼éa do tego aby utrzyma─ç aktualn─ů wtedy wag─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Brzozowej?
Pono─ç jest pomocna przy hemoroidach kt├│re mi dokuczaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale kasa i tak nie cofnie czasu.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kupiłem to w centrali nasiennej.
  Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna » Regulamin
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin