Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna » Regulamin » Nie jestem jakims tam po┼Ťrednikiem ktory chce tylko zarobi─
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Nie jestem jakims tam po┼Ťrednikiem ktory chce tylko zarobi─
PostWys│any: Pi▒ 17:31, 04 Kwi 2014
Juukla
Fanatyk

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


Hejcik dziewczyneczki,mam pytanko,cesarka na Zamnehofa kosztuje 1700z┼é ale to na tzw ┼╝yczenie czy w zwi─ůzku z przeciwskazaniami zdrowotnymi?
[link widoczny dla zalogowanych]
I po co mi była meridia? Uwierz mi , on zauważy efekty twojej terapii i to będzie od niego zależało czy przestanie pić czy nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba nikt nam nie podpowie tych zabaw na wieczór-kurka [link widoczny dla zalogowanych] bo zaczęłam gubić kilogramy!
Klinik jest tu pelno ale opini na ich temat malo , a nie chce isc do pierwszej epszej kliniki i potem zalowac. w przypadku pom├│wienia sankcja (grzywna, kara ograniczenia wolno┼Ťci albo pozbawienia wolno┼Ťci do roku) spotka sprawc─Ö, kt├│ry przest─Öpstwo tego rodzaju pope┼éni┼é za pomoc─ů ┼Ťrodk├│w masowego komunikowania (art. druga to taki typowy film o nastolatkach, troche milostek we tle, troche muzyki i tyle. 20.Britney Spears - Everytime mialaysmy osobny pokoj gdzie nikt nie wchodzil za pokoj placila panna mloda. [link widoczny dla zalogowanych]
jestem taka szcz─Ö┼Ťliwa a nie mog─Ö nikomu o tym powiedzie─ç. nadmierne ow┼éosienie to nic z┼éego, nic na co mo┼╝emy mie─ç wp┼éyw, Potem mia┼éem problem z dr─Ötwieniem mi─Ö┼Ťni n├│g i r─ůk. staram sie nie poruszac ale jak czuje ta wode we mnie wlewajaca to mnie juz goni. a co jezeli sie prwdziwie kocha to nie istnieje potrzeba wynajmowania sztucznych balonow aby sie dobrze bawic. prosze o pomoc i jakies podpowiedzi...i z g├│ry dzieki 18.Avril Lavigne - Tomorrow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo wstukać to pokaż swoje zdjęcie i poczuć się tak super, bo tak jej dokopałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Skończy 40 w grudniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po jakim czasie zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie, ze sk├│ra staje si─Ö bardziej napi─Öta, bardziej j─Ödrna i czy to obj─Ö┼éo ca┼ée cia┼éo czy tylko wybrane partie. [link widoczny dla zalogowanych] z gopry dzi─Öki i pozdrawiam
po trzech zabiegach zrywania paznokcia my┼Ťla┼éam, ┼╝e ju┼╝ nic mnie nie uratuje... popatrzcie na Polak├│w nic dodac nic uj─ůc.... PO PROCESIE LUDZIE WALCZ─äCY O STWIERDZENIE NIEWA┼╗NO┼ÜCI JU┼╗ NIGDY NIE S─ä TACY SAMI, JAK PRZED PROCESEM, WIELU Z NICH NIE RADZI SOBIE, WIELU SZUKA POMOCY U TERAPEUT├ôW, BO WIERZ─ä,┼╗E NIC Z┼üEGO NIE ZROBILI, A JEDNAK POMIMO WSZYSTKO S─ä KARANI - TO BRAKIEM MO┼╗LIWO┼ÜCI PRZYST─śPOWANIA DO KOMUNII, TO OCEN─ä LUDZI POSTRONNYCH. Zrobi┼éam oko┼éo 20 dni. Ale zgadzam sie zdecydowanie fajniej byloby gdyby nikt nie pracowal [link widoczny dla zalogowanych]
Kama-ama tak jak napisa┼éa┼Ť.Na jedno pomaga na drugie szkodzi. ale trzeba wierzy─ç to pomaga,pozdrawiam ZAPRASZAM SERDECZNIE WSZYSTKIE PANIE NA PRZED┼üU┼╗ANIE PAZNOKCI METOD─ä ┼╗ELOW─ä. Androgeny opr├│cz dzia┼éania na mieszki powoduj─ů zwi─Ökszenia aktywno┼Ťci gruczo┼é├│w ┼éojowych, a co za tym idzie nasilenie ┼éojotoku. cichopokowa jest taka mila jak maryska z 1 milosci , i strzasznie dziecinna , mucha jest oki ale tez nie jest pieknoscia...popsrostu ladna Czy mo┼╝ecie mi z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia poleci─ç jakie┼Ť dobre miejsce w 3mie┼Ťcie gdzie dokonuj─ů takiego zabiegu. Dzi┼Ť 5 dzie┼ä i dalej wszystko ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam wszystkich.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli s─ů to godziny przedpo┼éudniowe mozna zasta─ç zak┼éad zamkni─Öty, telefon pani Moniki milczy po czym przychodzi sp├│┼║niona o ca┼ée wieki t┼éumacz─ůc sie och te moje dziewczyny znowu nie zpisa┼éy um├│wionej wizyty no comments... zapomnialam dodac ze szampon i odzywka to dawe pozdrawiam pa pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczepa:nie wiem wlasnie czy ilosc bialka u mnie przeszkadza w ketozie czy nie,bo nie mam paskow,jutro mama mi je dopiero wysle,wiec moze w polowie tyg bede je miala,wtedy sie okaze,choc bede starala sie zmniejszac ilosc bialek,choc ja bardzo lubie miesko. [link widoczny dla zalogowanych] nie sa takie cukierkowe jak od Sandry kt├│ra ma ich mase ;( jest bardziej ┼╝ywsza od Sandruni ;
Alicja ; Mam problem: Efekty s─ů widoczne u mnie ju┼╝ po 3 zab. Cere mozna naprawic, rysow twarzy nie, chyba ze dzieki chirurgowi plastykowi. Dzi─Ökuj─Ö za rad─Ö na razie ─çwicz─Ö po15-20 min dziennie jad─Ö w/g wy┼Ťwietlacza 3-4 km . [link widoczny dla zalogowanych]
uuuuuuuaaaaaauuuuuuu.........rozlega sie ziewanie nie wiem co z nimi zrobi─ç gdy┼╝ s─ů to kr├│tkie w┼éosy br─ů┼╝ w dodatku bardzo rzadkie... Pozdrawiam wszystkich. Ale nie mam nic przeciwko hrabiom oczywi┼Ťcie. potem okazalo sie ze sa to guzy lagodne Musialabys dokonac nostryfikacji polskiego dyplomu. Mo┼╝na doprawi─ç:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opowiem wszystko ze szczegółami jak będzie po wizycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma ┼╝e boli!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio stosuje się również w leczeniu w drugim i trzecim trymestrze ci±y 3-dniowe kuracje Sumamedem (po 500 mg). [link widoczny dla zalogowanych] ja tez mam blizne.Na brodzie ok.5 cm.Strasznie sie jej wstydze i jestem załamana.Jak widze laser nie wiele pomaga wiec jak ta blizne moge zlikwidowac..??
-SZA┼üWIA-ona jest znana przede wszystkim z przyciemniania siwych w┼éos├│w U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok? Teraz si─Ö zastanawiam czy tam nie wej┼Ť─ç i nie spr├│bowa─ç stoczy─ç tej nier├│wnej walki. Kup sobie HMB ale w p┼éynie. ┼╗yj─Ö, prze┼╝y┼éam pierwsz─ů dob─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
do DidiLbn : Zar├│wno blizn przeros┼éych jak i zapad┼éych, rozst─Öp├│w jak i blizn pooperacyjnych. Dziewczyny, co my┼Ťlicie o tych artyku┼éach: Poniewa┼╝ obecnie chodz─Ö do Sebastiana z Vici, kolor Super nie ukrywam, fryzura r├│wnie┼╝ ┼Ťwietna .. Ja sta┼éam obok, ale bokiem do niego i nie widzia┼éam co robi. Prosze o pomoc. Ca-125 mam ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nie jestem jakims tam po┼Ťrednikiem ktory chce tylko zarobi─
  Forum www.1ateamrulez.fora.pl Strona G│ˇwna » Regulamin
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin